İFŞALANAN KEBAP SALONUNDAN AÇIKLAMA GECİKMEDİ "İçtenlikle Özür Diliyoruz"

İFŞALANAN KEBAP SALONUNDAN AÇIKLAMA GECİKMEDİ "İçtenlikle Özür Diliyoruz"
Samsun’da yapılan denetimler sırasında Gaziantep Kebap Salonu'nun çiğ lahmacun harcında kanatlı et kullandığı tespit edilen işletmenin ustabaşı Mehmet Uğur açıklama yaptı.

Tarım ve Orman Bakanlığı'nın Samsun’da yaptığı denetimlerde, Gaziantep Kebap Salonu'nun çiğ lahmacun harcında kanatlı et kullandığı tespit edilmiş ve İnternet gazetemizde yer alan "SAMSUN'DA LAHMACUN SKANDALI" başlıklı manşet haberi yapılmıştı. Yaşanan bu gelişmenin ardından, söz konusu Gaziantep Kebap Salonunda ustabaşı olduğunu iddia eden Mehmet Uğur, bizlere ulaşarak olaya ilişkin yaptığı açıklamada tedarikçi firmadan kaynaklanan bir hata olduğunu ve bu durumun işletmelerinin bilgisi dışında gerçekleştiğini belirtti.

"Müşterilerimizin Güveni Sarsıldı, İçtenlikle Özür Diliyoruz"

Mehmet Uğur, yaşanan olayın kendisini ve işletme sahibini derinden etkilediğini belirterek, "Değerli müşterilerimiz ve halkımız, işletmemizle ilgili son günlerde yaşanan üzücü olay hakkında sizlere bir açıklama yapma gereği duydum. Bu durum hem şahsımı hem de işletme sahibimizi derinden etkilemiştir. Müşterilerimizin güvenini sarsan bu olay nedeniyle öncelikle sizlerden içtenlikle özür dileriz," dedi.

"Sorun Bilgimiz Dışında Gelişti"

Uğur, olayın et tedarik ettikleri bir firmadan kaynaklandığını, bu durumun bilgileri dışında gerçekleştiğini söyledi. Açıklamasında, "Bahsi geçen sorun, et ihtiyacımızı karşıladığımız bir tedarikçiden kaynaklanmıştır ve bilgimiz dışında gelişmiştir. Yapılan kontroller sonucunda, bu tedarikçiden sağlanan et ürünlerinde hijyen ve güvenlik açısından istenmeyen durumlar tespit edilmiştir. Bu olay tarafımıza bildirildikten hemen sonra, ilgili tedarikçiyle olan tüm ticari ilişkilerimizi sonlandırmış bulunuyoruz," ifadelerini kullandı.

"Güvenilir Tedarikçilerle Çalışacağız"

İşletmenin bundan sonra daha güvenilir tedarikçilerle çalışacağını belirten Uğur, müşterilerin gönlünün rahat olması gerektiğini vurguladı. "Bu üzücü olayın tekrarlanmaması adına, bundan sonra et tedarikimizi daha güvenilir ve denetimden geçmiş bir firmadan temin etmekteyiz. İşletmemizde hijyen ve güvenlik standartlarını en üst seviyede tutarak, siz değerli müşterilerimize daha titiz bir hizmet sunma gayreti içerisindeyiz. Yaşanan olumsuzluktan dolayı tekrar özür diler, gönlünüzün rahat olmasını temenni ederim," diye ekledi.

whatsapp-image-2024-10-23-at-15-19-54.jpeg

whatsapp-image-2024-10-23-at-15-19-53.jpeg

Kaynak:Emine Temiz Yılmaz

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir