KASİF Genel Sekreteri Yaşar Bıyıklı, günümüzde müşteri odaklı mal ve hizmet üreten işletmeler ayakta kalmakta, diğerleri ise yavaş yavaş yok olmakta olduğunu ifade etti. Bıyıklı," Müşteriye özen gösterilmesi, müşterinin bütün ihtiyaçlarının karşılanarak memnun edilmesi, Ahilik kültürünün mensupları ve “Müşteri Velinimetimizdir” sözünü şiar edinmiş bir milletin torunları olarak evvela boynumuzun borcudur” dedi.
Çarşamba Göl Restaurantta Çarşambalı esnaf ve işadamlarının yoğun ilgi gösterdiği “Müşteri Memnuniyeti” seminerine konuşmacı olarak KASİF Genel Sekreteri Yaşar Bıyıklı ve KASİF ve ÇARSİAD Yöneticileri ve üyeleri katıldı.
HABER MERKEZİ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.