KASİF, ÇARSİAD’ da “Müşteri Memnuniyetini” anlattı

KASİF, ÇARSİAD’ da “Müşteri Memnuniyetini” anlattı
Karadeniz Sanayici ve İşadamları Dernekleri Federasyonu (KASİF) ile Çarşamba Sanayici ve İşadamları Derneği (ÇARSİAD) ile ortaklaşa verdiği“Müşteri Memnuniyeti” konulu seminerle işadamlarını bir araya getirdi

 

              KASİF Genel Sekreteri Yaşar Bıyıklı, günümüzde müşteri odaklı mal ve hizmet üreten işletmeler ayakta kalmakta, diğerleri ise yavaş yavaş yok olmakta olduğunu ifade etti. Bıyıklı,"  Müşteriye özen gösterilmesi, müşterinin bütün ihtiyaçlarının karşılanarak memnun edilmesi, Ahilik kültürünün mensupları ve “Müşteri Velinimetimizdir” sözünü şiar edinmiş bir milletin torunları olarak evvela boynumuzun borcudur” dedi. 

      Çarşamba Göl Restaurantta Çarşambalı esnaf ve işadamlarının yoğun ilgi gösterdiği “Müşteri Memnuniyeti” seminerine konuşmacı olarak KASİF Genel Sekreteri Yaşar Bıyıklı ve KASİF ve ÇARSİAD Yöneticileri ve üyeleri katıldı.

HABER MERKEZİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Çarşamba Haber