YEDAŞ Genel Müdürü Türkoğlu, “Amacımız, şirket karlılığına, iş süreçlerine ve en önemlisi iş emniyetine katkıda bulunacak yetkinlikleri çalışanlarımıza kazandırabilmek” dedi
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop il ve ilçelerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik dağıtımı hizmeti sunmayı amaçlayan YEDAŞ, 2011 yılında çözüm ortağı firma çalışanlarıyla birlikte büyük bir yatırım bütçesiyle başlattığı ‘Dağıtım Şebekeleri İyileştirme’ çalışmaları sonucunda Avrupa standartlarını yakaladı. Programlı bir şekilde sahada çalışan çözüm ortağı firmaların mühendis ve teknikerleri, YEDAŞ'ın bir ilke imza attığı projede bir araya geldi.
TÜRKOĞLU EĞİTİMLERİ YAKINDAN TAKİP ETTİ
Samsun'un Toybelen bölgesinde yer alan ambar sahasında kurulan 'Toybelen Eğitim Salonu ve Sahası'nda çözüm ortağı firmaların çalışanları, YEDAŞ'ın bünyesindeki uzman eğitmenleri tarafından verilen Teknik ve Mesleki Gelişim Eğitim Uygulamaları konulu eğitimlerine katıldı. Samsun'un pilot bölge seçildiği eğitimleri YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu'nu yakından takip etti. YEDAŞ ve şirket uygulamaları hakkında genel bilgilendirme, Müşteri İlişkileri ve İletişimi, İş Güvenliği Eğitimi, Trafo, Arıza Tespit ve Bakım, Yeraltı Kablo, Hasar Tespit ve Onarım Eğitimi gibi elektrik sektörünü ilgilendiren birçok konuda eğitim gruplarına toplam 18 saat eğitim verildi. Kursiyerler eğitim sonunda belgelendirildi.
İŞ GÜVENLİĞİ YEDAŞ’TA KÜLTÜR HALİNE GELECEK
Şirketin hedeflerine ulaşmasında kilit rol olan çözüm ortağı firma çalışanlarının bilinçlendirilmesinin önemine dikkat çeken YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Amacımız, şirket karlılığına ve en önemlisi iş emniyetine katkıda bulunacak yetkinlikleri çalışanlarımıza kazandırabilmek. Tüm eğitim süreçlerinde, iş güvenliğinin önemine ayrıca dikkat çekiyoruz. İş güvenliği, YEDAŞ’ta bir kültür haline dönüşecek. İş Güvenliği ve Müşteri Memnuniyeti olmazsa olmazlarımız. Tüm bu eğitim süreçlerimizde, farkındalık yaratarak, her zaman olduğu gibi ‘Rol Model’ bir uygulamaya imza attık. Kuruluşumuzdan bugüne çözüm ortağı firma çalışanlarımıza yönelik gerçekleştirdiğimiz yoğun eğitimleri bir akademi yapısına dönüştürerek, standartlaştırmaktayız. Amacımız sürekli gelişim” dedi.
ÇALIŞANIN AKLINDA SORU İŞARETLERİ BIRAKMADIK
Ambar içerisinde oluşturulan eğitim salonu ve dış sahada hem teorik eğitimler, hem de uygulamalı saha eğitimlerinin gerçekleştirildiği söyleyen Türkoğlu, “Eğitimler sonrası çalışanlarımıza memnuniyet anketleri yapılarak, süreçle ilgili değerlendirmeler alınmıştır. Eğitim sonrası sınavlarla eğitimin sonuçları ve bilgi seviyesi ölçümlenmiştir. Uzman eğitimcilerimizle çözüm ortağı çalışanlarımız arasında soru-cevaplar ile tüm soru işaretleri giderilmiştir. Eğitimler sonrasında çalışanlarımızda ayrı bir motivasyon ve güven duygusunun aşılandığını tespit ettik. Tüm iç eğitimlerimizde olduğu gibi çözüm ortağı firma çalışanlarımıza da uyguladığımız ‘Eğitim Sertifikası’ ile emeklerinin karşılığını ve öğrendikleri belgelendirdik, aidiyet hisleri kuvvetlendirdik” diye konuştu.
EĞİTMENLER YEDAŞ’IN KENDİ ÇALIŞANLARI
Şirket ihtiyaçları doğrultusunda dışarıdan eğitimler almakla birlikte şirket bünyesinde görev alan, alanlarında uzman, kalifiye eğitmenlerden faydalanmanın tamamen ihtiyaçlarına yönelik olduğunu vurgulayan YEDAŞ Genel Müdürü Türkoğlu, “Eğitmenlerimiz alanlarında yetkin, tecrübeli, iyileştirmeye açık alanların farkında olan ve şirket uygulamalarını, sektörü yakından bilen çalışanlarımız. Çözüm ortağı firma çalışanlarımız ve YEDAŞ’ın eğitmenleri birbirlerini yakından tanıyor, daha katılımcı eğitim süreçleri gerçekleşiyor” dedi. Türkoğlu, “Eğitimlerin ardından yaptığımız tespitler, şirket uygulamalarını bilen, teknik bilgi açıklarını kapatan ve üst düzeye çeken, aidiyet hissi kuvvetli çalışanlarla şirket hedeflerine daha emin adımlarla gideceğimiz yönündedir. Yaptığı işin mantığını kavrayan, şirket stratejilerinin ve önceliklerinin farkında olan çalışanlarla hedeflerimize daha hızlı ulaşabiliriz. YEDAŞ bu anlamda hem iş başı gelişim faaliyetleri hem de nitelikli eğitimleriyle bir okul gibi. Eğitimlerin yaratmış olduğu bir diğer fayda ise sahada yer alan ve YEDAŞ’ı temsil eden, müşteriyle birebir iletişim halinde olan çalışanlarımıza müşteri memnuniyeti vurgusunu sürekli yaparak, bu bilinci içselleştirmelerini sağlamaktır” şeklinde konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.