RÖNTGEN CİHAZI ALIMI

DİJİTAL PANORAMİK SEFALOMETRİK RÖNTGEN CİHAZI ALIMI
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ
SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI


Dijital Panoramik Sefalometrik Röntgen Cihazı Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2024/893926
1-İdarenin
a) Adı:AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi:ADALET MAHALLESİ LİSE CADDESİ NO: 83 İLKADIM/ SAMSUN 55050 İLKADIM/SAMSUN
c) Telefon ve faks numarası:3624400045 - 3624405417
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:Dijital Panoramik Sefalometrik Röntgen Cihazı Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı:Dijital Panoramik Sefalometrik Röntgen Cihazı Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Samsun Ağız ve Diş sağlığı Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi:Teknik şartnameler doğrultusunda, sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 30 takvim günü içinde teslimat yapılacaktır
d) İşe başlama tarihi:Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:25.07.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Satınalma Birimi

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.
İmalat Yeterlik Belgesi
İmalatçı Belgesi
Kapasite Raporu
Sanayi Sicil Belgesi
Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi
Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi
Yetkili Satıcı Belgesi
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
tüm yedek parça, aksesuar, sarf, ömürlü parça yedek parça listesi
Yedek Parça Teminine İlişkin Belge
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
Standartlara İlişkin Belge
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Diğer Belge
İstekli/üretici/ ithalatçı/ distribütör tarafından cihaza garanti süresince bakım-onarım yapacak personelin ÜTS kayıt belge
Teklif edilecek cihaz ve malzemelerin ÜTS Ürün Takip Sistemine kayıtlı olduğu belge
ÜTS Ürün Takip Sistemine kayıt zorunluluğu olmayan kalemler için kayıt zorunluluğu olmadığına dair gerekçeli belge
ÜTS Ürün Takip Sistemine yetkili satıcı olduğuna ait belge
4.3.4. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Broşür
Katalog
Teknik şartnameye uygunluk belgesi
4.3.5. Demonstrasyon yapılması istenmektedir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN02060023