SASKİ Genel Müdürlüğü içme suyu arıtma tesislerinden, şebeke hattı yenilemesine, abone işlerinden terfi merkezleri ve kanalizasyona kadar ilçelerdeki alt ve üstyapı yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. SASKİ ekipleri 7/24 esasına göre çalışarak vatandaşların talep, şikayet, ihbar ve arıza başvurularına da hızlı çözümler üretiyor.
27 bin 359 müracaat yapıldı
SASKİ ekipleri yılın ilk 7 ayında 27 bin 359 müracaatı neticelendirdi. Alo 185 SASKİ Çağrı Merkezi ile Alo 153 Kent Yönetim Merkezi‘ndeki çağrı birimine 19 bin 593’ü içme suyu, 7 bin 766’sı kanalizasyon olmak üzere toplam 27 bin 359 başvuru yapıldı.
Harekete geçen İçme Suyu Dairesi Başkanlığı, merkez ilçelerden Atakum’da 5 bin 341, İlkadım’da 5 bin 166, Canik’te 5 bin 32, Tekkeköy’de 4 bin 54 başvuru aldı. Kanalizasyon Dairesi Başkanlığına ise Atakum’da 2 bin 768, Canik 983, İlkadım 2 bin 830, Tekkeköy bin 185 müracaat yapıldı. Müracaatları anında dikkate alarak harekete geçen SASKİ ekipleri, arızaları çözüme kavuşturarak başvuru sahiplerini bilgilendirdi. 7/24 esasına göre çalışan SASKİ ekipleri vatandaşların talep, şikayet, ihbar ve arıza başvurularına da hızlı çözümler üretmeye devam ediyor.
SASKİ ilk 7 ayda 27 bin 359 müracaatı neticelendirdi
Yayınlanma:
Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü yılın ilk 7 ayında 27 bin 359 müracaatı neticelendirdi.
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.