Çarşamba Muhtarlar Derneği Başkanı Yusuf Özkan, yurdu etkisi altın alan ve aynı şiddette de Çarşamba'da görülen kar yağışında en fazla şikayetin elektrik hizmeti noktasında geldiğinin altını çizdi. Sorunun farkında olduklarını ve çözüm için ulaşılamayan bir hizmet birimi olduğunu söyleyen Dernek Başkanı Yusuf Özkan, "9 gün önce başlayan kar yağışının olumsuzluklarını ilçemizde hep birlikte yaşıyoruz.En önemli sorunumuzda elektrik. Muhtarlarımıza gelen 100 aramadan 96’sı elektrik şikayetidir. Elektrik işletmesi özel bir şirket olmasından dolayı,zaman zaman bu şirketin çağrı merkezine,idarecilerini ulaşmakta sorun yaşamaktayız.Vatandaşlarımızda haliyle muhtarlardan bilgi almaya çalışmaktalar.Ama bilmenizi isterim ki,Şirket yetkilileri muhtarlarımızın telefonlarının çoğunu açmamakta. Yedaş'ın saha ekiplerinde çalışan arkadaşlarımıza ne kadar teşekkür etsek azdır,onlar ellerinden gelenin fazlasını yapıyorlar.Ancak ekip sayısı görüldüğü üzere de yetersiz kalmaktadır." Diye konuştu
"İlgili şirketi mahkemeye vereceğimizi de bilmenizi isteriz"
Yeni yılın ilk faturası olan ve 2 katı hatta 3 katı zamlı tarifeler ile gelen elektrik faturaları karşısında alınan hizmetin mağduriyetten öte geçmediğini vurgulayan Başkan Özkan, "Son zamanlarda sosyal medyada gelen yüksek faturaları görmekteyiz.Elektriğe fazla ücret ödememize rağmen,bu hizmeti kullanamıyoruz.Halen elektriği olmayan mahallelerimiz vardır.Vatandaşımız gerçekten zor durumdadır.Memleketi yöneten,bu konuda yetkili olan kişileri göreve davet ediyoruz.Muhtarlar olarak ilgili şirketi mahkemeye vereceğimizi de bilmenizi isteriz." şeklinde konuştu
Ayrıca sorunun yakın zamanda çözüme kavuşması için çabaladıklarını belirten Özkan, Milletvekilleri, İl başkanları, İlçe Başkanları olarak olayın takipçisi olmaya devam ettiklerini de sözlerine ekledi.
HABER: Büşra KOCATAŞ- Erol ŞEKER