Gezide Sektörün lokomotif kuruluşlarından biri olan Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi hakkında Samsun Çağrı Yönetimi Müdürü Mehmet Yeni, Gold Hizmetleri Yöneticisi Kudret Devrin ve Emel Güven Kuzgun bilgiler aktardı, iletişimin ve eğitimlerin önemi üzerinde durdu, vizyonları, değerleri, stratejileri ve farklarını dile getirdi, motivasyon çalışmalarından örnekleri sundu. Ayrıca yöneticiler Çağrı Merkezi Hizmetleri öğrencilerine kurum olarak kariyer fırsatlarını anlattı ve işe başvuru aşamasında yapması gerekenler ile taşımaları gereken özellikler konusunda bilgi aktarıp sorularını yanıtladı. Çarşamba Ticaret Borsası MYO mezunu olan Merkez’in başarılı çalışanlarından Cihan Armutçu ve Doğan Kurnaz da kurumdaki deneyimlerini paylaştı.
Sektör ziyareti, ikramın ardından 550’e yakın çalışanın hizmet verdiği çağrı merkezindeki bölümlerin gezilmesiyle sona erdi. Bilgi ve müşteri bilgi güvenliği konusunda oldukça hassas davranan Yapı Kredi Müşteri İletişimi Merkezi, çalışma ortamında fotoğraf çekilmesini istemedi.
Ziyarette öğrencilere, Çarşamba Ticaret Borsası MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölüm Başkanı Serkan Varan, Bankacılık ve Sigortacılık Bölüm Başkanı Abdülkadir Eryılmaz ve Öğr. Gör. Mürsel Kan eşlik etti.