Çarşambaspor Store mağazası, ürünleriyle büyük ilgi görürken yeni çıkan Çarşamba'ya özgü kelime ve figürlerin yer aldığı formalar daha da ilgi görmeye başladı.
'Daha çok yeni olmasına rağmen hızlı bir satış var'
İster il dışından ister ister yurt dışından farketmeksizin formaların rağbet gördüğünü söyleyen mağaza sorumlusu Murat Akçay, "Çarşambaspor geçen yıl store bakımından güzel bir çalışma geçirdi. Dolayısıyla bu sezonda farklı bir şeyler yapalım dedik. Çarşamba'nın simgesi olan tarihi köprü, çivisiz cami ve tarihi ev olan logolar yaptık formamıza. Daha yeni yapıldı formalarımız, reklam filmi de çektik. Çok inanılmaz derecede gerek yurt dışından veya il dışından olsun, bütün gurbetçiler ciddi anlamda çok güzel olduğunu ve başarılı bir iş çıktığını söylüyorlar. Daha çok yeni olmasına rağmen hızlı bir satış var, özellikle de figürlü formamızda. Aynı zamanda Çarşamba'ya özgü kelimeleri de formalarımıza yansıttık. Aynı şekilde bu formalarımızda ilgi ve alaka görüyor." dedi.
'Daha çok il dışından gelen vatandaşlarımız tercih ediyor'
Koronavirüsün her sektörü etkilediği gibi kendilerine es geçmediğini ve işlerin daha yeni yeni açıldığını aktaran mağaza sorumlusu Akçay, "Pandemiden daha yeni normalleşmeye geçtik. Gurbetçilerde gelmeye başladı. Şuanda satışlarımız gayet iyi, yoğun geçiyor. Çarşambaya özgü kelimelerin olduğu ve, figürlü olan formalarımızı daha çok il dışından gelen vatandaşlarımız tercih ediyorlar." ifadelerini kullandı.
'Sezona bomba gibi bir hazırlık yaparak girdik'
Çarşamba'ya ait kelimeler ve figürlerle tasarlanan formaların Belediye Başkanı Halit Doğan ve Çarşambaspor Kulübü Başkanı Özkan Yıldırım'ın,beğenisine sunulan tasarımlar onay alınca yapımına başlandığını aktaran Akçay, "Bence çok başarılı bir iş oldu. Bunun üstünde çok düşündük. Belediye Başkanımız Halit Doğan ve Kulüp Başkanımız Özkan Yıldırım ile birlikte bir araya geldik. Takımımız zaten profesyonel bir ligde oynuyor. Bir çok şehre gidip geliyor. Dolayısıyla formada da bunu yapalım dedik. Böyle bir ön çalışma hazırladık. Sonra başkanlarımıza ilettik. Kendileri de çok beğendiler. Sezona bomba gibi bir hazırlık yaparak girdik. İlgi ve alaka müthiş." şeklinde konuştu.
'Çarşamba'mızın da kalitesini yansıtacak bir formamız var'
Büyük markaların sattığı forma kalitesinin aynısı olduğunu savunan Akçay, cümlelerine şöyle devam etti; "Forma kalitemizde çok güzel. Geçen sezondakilere göre ciddi değişiklik gösterdik. Bilindik bir çok büyük markalar gibi bir kumaşı oldu. Abartılı bir fiyat olmaksızın, orta seviyede düzgün ve Çarşamba'mızın da kalitesini yansıtacak bir formamız var."
HABER: Yağmur AYAN - Büşra KOCATAŞ - Erol ŞEKER