Telekom satılınca...

İBRAHİM GÜLER

 

Saygı değer okuyucularım;
Sayın Başbakan 50 yıldır Avrupa Birliğine gireceğiz diye kapıda bekletiliyoruz diyor, gerçi ben istemiyorum AB'ye girmeyi. Ama bu gidişte daha çok elli yıl bekleriz. 
Günümüzde gelişen teknoloji ve dolayısıyla sanayileşmede ki yenileşme modern araç ve gereçlerin modern hale gelmesi dolayısıyla biz insanlarında bu gelişmelerden faydalanmamızdan tabii ne olabilir?
Hele günümüzde hayatımıza giren iletişim araçları,sabit telafonlar ve bunlara bağlı internet irtibatlarının sağlanması günlük hayatımızda bilhassa işimiz ekmeğimiz ve kazan sağlayacağımız ticari amaçla kullanma ihtiyacı her safhada yaşamımıza girmiştir.
Bu nedenle Mili ve stratejik kuruluşlarımızdan TELEKOM, Mililikten çıkarılarak özel sektöre satılmış. Sanıyorum satış şartnamesinde, yenileme alt yapıyı tamir bakımını yapma ve diğer ihtiyaç olan makina ve edevatı temin ederek hizmete geçirilmesi gibi koşullarla satılmıştır.
Bütün bunların yapılması ükemizde olması muhtemel olağan üstü hal Deprem, Sel, Ağır Kış şartları sebebiyle ve diğer sebeplerden dolayı hizmetin yürütülebilmesi normal zamanda ihtiyaç halinde kullanılmak üzere yedek malzeme ve edevatın hazır bulundurulması veya Telekom Müdürlüğünce yapılmış olan AFET ACİL yardım planında belirtilen malzemeden kullanım yapılarak ihtiyaçların giderilmesi ve hatların yenilenmesi gerekmektedir.
8 Şubat tarihinde Salıpazarı İlçemiz yolu Elma dibi mevkiinde bir telefon hattı direğinin kırılması ve birilerinin yol kenarında kızıl otları yakması ile iletişimi sağlayan telafon telini yakmışlardır.
Bundan dolayı o bölgede ki şahsım ve diğer vatandaşların Telefonları kesildi. Dolayısıyla internet bağlantıları, telefon hatları da kesilmiş oldu. Ayın 8'inde arızaya bildirilmesine rağmen 13 Şubat günü yani 15 gün sonra yapılabildi. 
Aslında kurum yetklisini direk telefonundan arayarak sorduğumda; direk ve hatta kullanılacak kabloyu merkezden istedik gelmedi geldiğinde yapacağız ifadesini kullandı.
Şimdi benim 15 günlük telefon ve dolayısıyla internet faturasından 15 günlük kaybımızın geri iade edilmesini, gelecek faturalardan kaybımızın düşürülmesini talep ediyorum.
Diğer taraftan Telekom bu iletişim araçlarını yenilenmesi yedek malzemelerin temini ve ilçelerdeki teknik müdürlüklerin emrine verilmesi sanırım hizmetteki aksamaları önleyecektir.
Ağır kış şartlarında bu kurum zorluklar çekeceği gibi biz vatandaşları da zor duruma düşürecektir. Biz vatandaşlar olarak iletişim araçlarından ve diğer teknolojik gelişmelerden insan olarak bu nimetlerden istifade etmemiz bir insanlık hakkıdır. 
Bu hakkın kullanılması konusunda Sayın Ulaştırma Bakanının konuya eğilmesini bekliyorum.
Saygılar sunuyorum

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.