THY Batman ve Superman’a sponsor oldu

Türk Hava Yolları “Batman v Superman: Adaletin Şafağı" filmi için Warner Bros ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Anlaşmanın ardından Türk Hava Yolları filosundan bir Boeing 777 uçağını da film temalı olarak giydirdi

THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, filmin düğümünün THY uçağında çözüleceğini belirtti.

Türk Hava Yolları 2016 yılının en çok beklenen “Batman v Superman: Adaletin Şafağı” filmine resmi sponsoru oldu. Bu sponsorlukla sefer yaptığı 113 ülkeyle dünyada en fazla ülkeye uçan havayolu şirketi Türk Hava Yolları çizgi dünyasının en meşhur şehirleri Gotham City ve Metropolis’i de geniş uçuş ağına eklemiş oldu. Türk Hava Yolları, Warner Bros Pictures ile gerçekleştirdiği bu işbirliğini taçlandırmak için Türk Hava Yolları filosundan bir uçağını (Boeing 777) da film temalı olarak giydirdi.

Yeni sponsorluk anlaşmasının tanıtım toplantısında konuşan THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, "Bu yılın en önemli filmlerden birine sponsor olmaktan heyecan duyuyoruz. Bu filmin Türk Hava Yolları markasına olumlu katkı sağlayacağına inanıyorum" dedi.

THY'nin birçok ilke imza atan havayolu şirketi olduğunu söyleyen İlker Aycı, "Özellikle son 12 yılda THY'nin gösterdiği büyük bir sıçramayla son 5 yılda Avrupa'nın en iyi havayolu seçilme unvanını elinde bulundurması, dünyanın en çok noktasına uçan havayolu unvanını elinde bulundurması, Afrika'ya en çok uçan havayolu şirketi olma unvanını elinde bulundurması ve bugün dünyada 114 ülkeye 287 noktaya uçan havayolu şirketi olarak milli bayrak taşıyıcısı olarak Somali'sinden Şırnak'ına, Los Angeles'ın Londra'sına, Taipe'sine dünyanın her yerine büyük bir güvenle, gururla, konforla ve vadettiği hizmetin karşılığını veren havayolu olarak biliniyor. Dünyada yapılan marka bilinirliği anketlerinde "Ödediğinizin karşılığını veren" havayolu olarak görülüyoruz" diye konuştu.

2016 yılında THY'nin iki yeni uçuş noktasına esprili şekilde anlatan Aycı, "Arkadaşlar, bu yıla koyduğumuz hedefler arasında iki yeni şehir de vardı. Bu iki şehirle pazarlıkları sürdürdük. 2 noktayı daha eklemek istedik uçuş destinasyonlarımıza. Bu şehirlerin sivil havacılığından izin almak çok kolay olmadı. Uçuş izni almakta çok kolay olmadı. Çünkü bu noktalarda çok etkili iki adamdan geçmeye çalıştık. Bunlardan bir tanesi Bruce Wayne ve Clark Kent denen adamlar. Bunlar bu şehirde çok etkili iki süper kahramanlar. Tabi sağ olsun Warner Bros yetkilileri ve bizim Kurumsal'da çalışan arkadaşlarımız çok çalıştılar. Bu hattı da güvenle açıklıyorum sizlere. Yeni Hatlarımız 'Gotham' ve 'Metropolis' hayırlı ve uğurlu olsun" ifadelerini kullandı.

"FİLMİN DÜĞÜMÜ THY UÇAĞINDA ÇÖZÜLECEK"
THY'nin sosyal medyada da adından söz ettirdiğine dikkat çeken Aycı, "Sosyal Medya dünyasında da çektiğimiz Messi ve Kobe'li reklam filmleriyle de ödüller aldık. Buralarda da yine birincilikler kazandı reklam çalışmalarımız. Elbette THY önümüzdeki dönemlerde sadece reel dünyayla kalmayıp, sanal dünyada da sosyal medya da, insanların ulaşabileceği her destinasyona markasını taşıyarak uçaklarını ve yolcularını kargolarını taşıyarak, iddiasını taşıyarak, birikimini taşıyarak hizmet kalitesini güler yüzünü konforonu taşıyarak en önemlisi milli bayrak taşıyıcısı olarak bayrağımızı taşıyarak buralarda bulunmaya devam edecek. Yani nereye bir havayolu şirketi gidecek ise ister reel dünyada ister sanal dünyada ister sosyal medyada orada THY olacaktır ve oraya uçacaktır.

Önümüze koyduğumuz bu vizyon çerçevesinde, bu Batman vs Süperman Adaletin Şafağı filminde, bu yılın en büyük prodüksiyonlarından bir tanesi. 350 Milyon dolarlık dev prodüksiyon. Tabii ki böyle dev prodüksiyonlardan gişe rekorları kırması beklenir. Böyle bir beklenen bir film. İki süper kahraman bir filmde böyle bir araya geliyor. Tabii bu iki süper kahramanların arasına, ve bütün dünyada bilinen tanınan ve onların dünyasına gönül vermiş bir çok takipçinin izleyicinin de merakla beklediği bu filmin içerisine reklam yerleştirmek için bir anlaşma yaptık. Warner Bros ile iş ortaklığına girdik. Neticesinde THY, hem filimin içerisinde, uçağımızın dıştan görüntüsü, hem de içten görünümüz bulunacak ve logomuz bulunacak. Aynı şekilde sadece uçağın içerisini göstermenin dışında, filmin önemli düğüm noktalarından bir tanesi bizim Business Class'da çözülecek.

Burada THY uçağı önemli bir yer teşkil edecek filmde. Filmin hem Amerika galası, hem de Londra galası yapılacak. Biz resmi havayolu sponsoru olarak filme girmiş oluyoruz. Yine bizim tarihimizde bir ilke imza atmış oluyoruz. İlk defa bir Türk şirketi olarak böyle bir prodüksiyonun içerisinde yer almak, markasını, logosunu, adını buraya taşımak suretiyle farklı bir ortaklığa adım atmış oluyoruz. Bu uçağımız bundan sonra Amerika hatlarında uçacak. Amerika hatlarında uçtuğumuz bütün şehirlere göndereceğiz. Biliyorsunuz çok yakında Atlanta'yı da açıyoruz Amerika hattında. Atlanta'yı açarak 9 destinasyona ulaşacağız. Günlük 5 bin yolcu taşıyoruz ABD'ye. Bu 6 bin 500'e çıkacak” şeklinde konuştu.

"FİLMİN OYUNCULARIYLA REKLAM FİLMİ ÇEKTİK"
“Batman v Superman “ filminin oyuncularıyla reklam filmi çektiklerini de söyleyen Aycı, “Bir başka yenilikte filmde ki ünlü oyuncu Ben Affleck ve Jesse Eisenberg'le birlikte bir reklam filmi çektik. Bu reklam filmi de Şubat ayının ortasından itibaren yayına girecek. Hem Şubat ayının orasından hem de filmin gösterime gireceği Mart ayının son haftasından itibaren reklam filmlerimiz yine izleyicilerin karşısına çıkacak. Umarım bu çalışmamız beğenilir, arzu ettiğimiz marka bilinirliği arzu ettiğimiz ulaşmak istediğimiz kesimlere mesajlarımızı markamızı en iyi şekilde ulaştırırız. Böyle bir prodüksiyonda bulunmak ve bir Boeing 777-300 uçağını boyayarak, tabi boyamanın da incelikleri var. Eskitilmiş bir boyama. Filmin konseptine uygun bir boyama tarzıyla boyama yaptı arkadaşlarımz. Oldukça zor bir çalışmayı gerçekleştirdiler. Umarım bundan böyle yolcularımız, hem uçağın içerisinde dağıtılacak kitlerle dağıtılacak çocuk ve yetişkin kitlerinde, hem de dağıttığımız ikramların içerisinde filme dahil kahramanlarında birer görüntüsünü birer yansımasını içlerinde bulacaklar. Görsel bakımdan da sadece uçağın dışı değil Amerika hatlarımızda özellikle başlamak üzere uçak içerisinde bu filmin yansımalarını göreceğiz. Kahramanların yansımalarını göreceğiz. Bu ortaklığımızın nerelere uçtuğunu nerelere gittiğini göreceğiz. Bence yeni ve farklı bir deneyim olacak. Yine filme özel dizayn edilmiş Miles&Smiles kartlarımız yıl boyunca bizim müşteri sadakat programımıza üye olanlarında yine aynı şekilde yararlanabileceği bir farklılık olacak" dedi.

"BATMOBİLE TÜRKİYE’YE GETİRECEĞİZ"
Filmde Batman'ın aracı olarak bilinen BatMobile’i Türkiye’ye getireceklerini söyleyen Aycı, “Filmin içerisinde kullanılan BatMobile var biliyorsunuz. Batman'ın aracı. Bu arıca Türkiye'ye getireceğiz ve ziyarete açacağız. İnanıyorum ki BatMobile de, hem Türkiye'nin gösterimde olduğu önemli yerlerden birinde, hem de insanların çocukların en kolay ziyaret edebileceği bir yere alırız. Böylece BatMobile'i Türk vatandaşlarını buluşturmuş oluruz” diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri