TürkTraktör, kuruluşunun 60. yılında “Ekonomi Dergisi” konseptinde hazırladığı 2014 yılı Faaliyet Raporu’yla, Uluslararası ARC Ödülleri’nde Altın Ödül’e layık görüldü
Türkiye tarım sektörünün lider ismi TürkTraktör hazırladığı faaliyet raporları ile aldığı ödüllere bir yenisini ekledi
2011 yılı Faaliyet Raporu tasarımıyla dünyanın en prestijli tasarım ve yaratıcılık ödüllerini kazanan TürkTraktör, 2014 yılı Faaliyet Raporu tasarımıyla da Uluslararası ARC Ödülleri’nde Altın Ödül’ün sahibi oldu.
60. yıla özel hazırlanan ‘Ekonomi Dergisi’ konseptli rapor birincilik ödülünü getirdi
Daniska Ajans ile TürkTraktör’ün kuruluşunun 60. yılına özel hazırlanan 2014 yılı Faaliyet Raporu ile, TürkTraktör, Türkiye’yi uluslararası arenada en başarılı şekilde temsil ederek, birincilik ödülünü kazandı.
2014 yılı Faaliyet Raporu; TürkTraktör’ün kuruluşundan bu yana sürdürdüğü başarılı çalışmalarla Türkiye ekonomisine yapmış olduğu katkılar kapsamında ‘Ekonomi Dergisi’ konseptiyle hazırlandı.
Tıpkı bir ekonomi dergisinde olduğu gibi, tamamı özel çizim ve sayfa tasarımıyla hazırlanan Türk Traktör 2014 Yılı Faaliyet Raporu, Amerika merkezli uluslararası ve bağımsız değerlendirme kuruluşu Mercomm Şirketi tarafından bu yıl 26. kez verilen Uluslararası ARC Ödülleri’nde, Non-Traditional Annual Report (Geleneksel Olmayan Yıllık Rapor) Tarım kategorisinde En İyi 1. Tasarım seçildi.
27 ana kategoriden biri olan Non-Traditional Annual Report altında finanstan, inşaata, üretimden lojistik, telekom ve tarıma kadar birçok farklı sektör yer alıyor. Yarışmaya halka açık ve özel şirketler, kamu kurumları, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar ve çeşitli dernekler katılabiliyor.
TürkTraktör 57. Yıl Senfonisi temaslı raporu da 2 ödül kazanmıştı
TürkTraktör, ‘57. Yıl Senfonisi” temasıyla hazırladığı 2011 yılı Faaliyet Raporu da tasarımıyla dünyanın en prestijli tasarım ve yaratıcılık ödüllerinin sahibi olmuştu.
TürkTraktör’ün 2011 yılı faaliyet raporu; Uluslararası ARC Ödülleri’nde, “Otomotiv Sektörü” ve “Genel Değerlendirme” kategorilerinde bronz ödül kazanmıştı.
‘57. Yıl Senfonisi” temalı tasarım aynı zamanda, dünyanın en uzun süreli pazarlama ve tasarım yarışmalarından biri olan Creativity International Awards kapsamında, en iyi 2. tasarım seçilerek “Gümüş Ödül”e layık görülmüştü.