Kamu yönetiminin toplumun her sorununa çözüm getirmeye çalışan en geniş örgütlenme olduğunu ve vatandaşı ilgilendiren her konunun yönetimi de doğrudan ilgilendirdiğini belirten Samsun Vali Yardımcısı Hakan Kubalı, "Kamu yönetimi anlayışının ortaya çıkmasıyla bireylerin sadece hizmet bekleyen bir unsur olmaktan çıkıp kamu yönetimi ile bütünleşerek onun işlev ve işleyişine girmesi ve paylaşması, yönetimin sadece yöneticilerin işi olmaktan uzaklaştırarak daha geniş bir alana yayılmasına sebep olmuştur" dedi.
"Kamu yönetiminin denetiminde bireylere söz hakkı verilmelidir" şeklinde konuşan Vali Yardımcısı Kubalı, "Modern toplumun bilgi ve iletişime dayalı olduğunu bu bilinçle Samsun Valiliğinin bilgi toplumu kültürünün geliştirilmesi, şeffaf yönetim anlayışının benimsenmesi ve katılımcı demokrasinin sağlanması için çaba sarf ediyoruz. Bu bakımdan Samsun Valiliği'nin internet adresi olan samsun.gov.tr üzerinden açtığımız "Valilik Şikayet Hattı" internet portalımızdan vatandaşlarımızın ne konuda olursa olsun tüm talep, temenni ve şikayetlerini kayıt altına alıyoruz. Bu hattan gelen tüm istekleri, talepleri, temenni veya şikayetleri konularına göre tasnif ederek ilgili birim, müdürlük ve diğer kamu kurum ve kuruluşlarına iletmek ve cevabını takip edip sonucu başvuru sahibine bildirmekle yükümlüdür. Hiç şüphesiz şu an vatandaşımızın en çok ihtiyaç duyduğu şey dikkate alınmaktır. Biz bu sistemle her bir vatandaşımızı dikkate alarak talep, temenni veya şikayetini kayıt altına almayı amaçlıyoruz."
Kubalı, sorunları çözmeye yönelik Valilik şikayet hattına, Samsun Valiliği resmi web sitesi www.samsun.gov.tr adresinden ulaşılabildiğini sözlerine ekledi.
HABER-FOTO: Ayhan GONCA