TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI
BAKAN YARDIMCILIKLARI


2024 YILI 63 KALEM DİŞ SARF MALZEMESİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN : 2023/1518013
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Adalet Mah. 100 Yıl Blv. No: 232 A Blok 55060 MERKEZ İLKADIM/SAMSUN
c) Telefon ve faks numarası : 3623112500 - 3623112507
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı : 2024 YILI 63 KALEM DİŞ SARF MALZEMESİ
b) Niteliği, türü ve miktarı :
63 kalem Diş Sarf Malzemesi Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Müdürlüğümüze Bağlı İhtiyaç Listesindeki Sağlık Tesisleri Ambarlarına Teslim Edilecektir
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren, 31/12/2024 tarihine kadar, teslimat yapılacak olan idarelerin belirlediği periyodlara göre peyder pey teslimatlar gerçekleştirilecektir.Siparişler Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerimizin kullanmış olduğu sipariş programı üzerinden e-mail ve faks yoluyla tebliğ edilecek olup, teslimatlar tebliğ tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından mal teslimi yapılacaktır. Müdürlüğümüze bağlı her sağlık tesisi sözleşme süresince her bir kalem için en fazla 6 kez sipariş çekecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 01.02.2024 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Samsun İl Sağlık Müdürlüğü 1. Kat İhale Salonu. (Adalet Mah. 100.Yıl Bulvarı. No:232 A Blok İlkadım / Samsun)
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1) İsteklilerin ihale tarihi itibariyle teklif ettiği sarf malzemenin ürünün imalatçısının veya ithalatçısının da ÜTS Ürün Takip Sistemine kayıtlı olması ve isteklinin de ÜTS Ürün Takip Sisteminde yetkili satıcı olduğuna ait belgenin sayı ve numarasının Yeterlilik bilgi tablosunda belirtilmesi,
2) T.C. Sağlık Bakanlığının 2010/11 Sayılı Genelgesi gereği İhale tarihi İtibariyle İstekliler tarafından Teklif edilecek malzemelerin ÜTS Ürün Takip Sistemine kayıtlı olduğu belgeyi (Bayilik belgesi) kayıtlı olması ve T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır belgesinin sayı ve numarası Yeterlilik bilgi tablosunda belirtilmesi,
3) T.C. Sağlık Bakanlığı ÜTS Ürün Takip Sistemine kayıt zorunluluğu olmayan kalemleri teklif eden istekliler kayıt zorunluluğu olmadığına dair beyanın yeterlilik bilgi tablosunda belirtilmesi ve tedarikçi ise ana bayiden alınan yetki belgesi
4.) İstekliler, teklif ettikleri ürünlere ait ÜTS Ürün Takip Sistemine kayıtlarının Yeterlilik bilgi tablosunda ürün sıra numaralarını belirtilmek üzere beyan edilecektir.
5) Söz konusu malzemelere ilişkin olarak, malın teslimi, muayenesi ve kabulü işlemlerinde, malzemelerin ÜTS kayıt/bildirim işlemi tamamlanmış SUT kapsamında geri ödemeye konu olması durumunda, T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK onayı alınmış olması şartı birlikte aranacaktır.
6- Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi istenecektir.
7- Yerli malı lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler, teklif ettiği ürüne ait Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen yerli malı belge numarasını sorgulamaya esas olarak e-teklif kapsamında beyan edecektir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
- Teklif edilecek mal kalemlerinin her birinden ayrı ayrı hazır olacak şekilde 1 (bir) adet teknik şartnameye uygun orijinal numuneyi ve teknik şartnamesinde belge/ruhsat vb. istenen kalemlere ait belgeler numune aşamasında değerlendirileceğinden numuneyle birlikte İhale tarih ve saatinden sonra, idaremizce öngörülen süre dahilinde tutanak karşılığı Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi ( Adalet Mah. Lise Cad. No:83 İLKADIM-SAMSUN ) Satınalma Birimine teslim edilmelidir.
-Teknik şartnamelerinde numune miktarları belirtilen kalemlerde belirtilen miktar kadar numune getirilecektir. Gerekli olduğu durumlarda firmalardan fazla numune ve demonstrasyon çalışması talep edilecektir. Firmalar numunelerin üzerine firma adı ve kalem sıra numaralarını mutlaka yazacaklardır. İdaremizce öngörülen sürede numune teslimi ve belge teslimi yapmayan firmalar değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN01965209