Altı kişiden oluşan Çarşamba Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığının yaptığı çalışmalarla ilgili konuşan ilçe Kaymakamı Nusret Şahin, “2008 de 67, 2009 da 237, 2010 da 439 başvuru gerçekleşti. 2010 da 412'si ayıplı mal diye nitelendirilen ayıplı hizmet statüsünde lokanta hizmeti, hizmet sektörü, telefon, bankacılık, kredi kartı aidatları sorunları dilekçeleri alındı. Kredi kartı aidatlarında 173 başvurunun 109' u lehte sonuçlanırken 64 aleyhte oldu. Tüketicinin daha bilinçlendiğini gösteren tablomuz bizleri ve çalışma arkadaşlarımızı da sevindirmektedir. Tüketicilerimiz başvurularını bir dilekçeyle kaymakamlık makamına yapabiliyorlar” dedi.Bahar SEZMİŞ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.