Tüketici bilinçleniyor

Tüketici bilinçleniyor
Çarşamba Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı 2010 da 439 başvuru alarak, 382 'sini sonuçlandırdı. 285 lehte 97 aleyhte karar verildi

Altı kişiden oluşan Çarşamba Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığının yaptığı çalışmalarla ilgili konuşan ilçe Kaymakamı Nusret Şahin, “2008 de 67, 2009 da 237, 2010 da 439 başvuru gerçekleşti. 2010 da 412'si ayıplı mal diye nitelendirilen ayıplı hizmet statüsünde lokanta hizmeti, hizmet sektörü, telefon, bankacılık, kredi kartı aidatları sorunları dilekçeleri alındı. Kredi kartı aidatlarında 173 başvurunun 109' u lehte sonuçlanırken 64 aleyhte oldu. Tüketicinin daha bilinçlendiğini gösteren tablomuz bizleri ve çalışma arkadaşlarımızı da sevindirmektedir. Tüketicilerimiz başvurularını bir dilekçeyle kaymakamlık makamına yapabiliyorlar” dedi.Bahar SEZMİŞ

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Resmi İlanlar
Çarşamba Haber