Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu’nda gerçekleştirilen seminerde açılış konuşması yapan Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Hasan Temiz; “Bugün ASSİSTT yetkilileri çağrı merkezinin geleceği konusunda bilgiler verecekler. Sektörde kariyer planlamaları ve ne tür sorunlar yaşanabileceğine ilişkin sorularınızı gelen arkadaşlarımız cevaplayacaklar. Ülke genelinde 12 yerde olan çağrı merkezi bölümünden birisi de Çarşamba’da sizlere eğitim-öğretim veriyor. Verilecek seminerle sizlere bu konuda daha fazla yardımcı olacağımızı umuyorum.” diye konuştu.
Müdür Temiz’in konuşmasının ardından ASSIST’in kurumsal yapısından bahseden Kurumsal İletişim Müdürü Vahit Bora, 2007 yılında kurulan firmanın Türk Telekom ile birebir çalıştıklarını ifade ederek, “Sektöre 2007 yılında giren çağrı merkezimiz hizmetlerinin yanında müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunmaktadır.” dedi.
Bora’nın ardından ASSİSTT Personel Müdürü Gökhan Güney, öğrencilerin sorularını yanıtladı. Soruların ardından seminer son buldu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.