Elektrik perakende satış sektöründe kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında gerçekleştirdiği ‘Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ odaklı yaklaşımlarla müşterilerine kaliteli, güvenilir, sürekli ve uygun fiyatlı elektrik enerjisi hizmeti sunmayı misyon edinen Yeşilırmak Elektrik Perakende Satış A.Ş.(YEPAŞ), şirketlerin kurumsal uygulamalarına yazılım ve teknolojik çözümler sunan Almanya’nın dev yazılım firması SAP ile birlikte online işlem altyapısını güçlendirecek teknolojik altyapı çalışmalarına devam ediyor.
TEKNOLOJİK ALT YAPI GÜÇLENDİ
Kurumsal kaynak planlama ve sektöre özel yazılımları ile YEPAŞ’ın en önemli paydaşları arasında yer alan SAP’nin yazılımlarının çalıştığı sunucularda, teknolojik altyapı yükseltme çalışması yapıldı ve sunucu hızları ve veri kapasiteleri iki katına çıkarıldı. YEPAŞ, bu çalışma neticesinde mevcutta kullanılmakta olduğu bilgi işlem altyapısı güçlendirilmiş olurken, yeni genişlemeler için de kaynak yaratmış oldu. Teknoloji tabanlı hizmetlerini geliştirirken, bu çalışmayı hafta sonuna denk getiren YEPAŞ, müşterilerini de mağdur etmedi.
MÜŞTERİLERE DUYURU YAPILDI
YEPAŞ tarafından kamuoyuna yapılan bilgilendirmede şu ifadeler yer verildi: “Şirketimizin abonelik işlemleri ve fatura tahsilatı gibi birçok kurumsal iş süreçlerini yönettiği SAP Sistemi'nde yapılacak olan iyileştirme çalışmalarından dolayı sistemimiz 22 Ocak Cuma Günü Saat: 20.00'den itibaren 2 (İki) gün boyunca kapalı olacaktır. 24 Ocak Pazar Günü Saat: 20.00'den itibaren tekrar hizmet vermeye başlayacak olan SAP Sistemi'nin kapalı olduğu sürece Müşteri Hizmetleri Merkezleri, Bankalar vb. gibi müşterilerimizin işlem yaptığı noktalarımızda ATM üzerinden fatura ödeme, otomatik ödeme işlemleri, internet bankacılığı üzerinden fatura ödeme, abonelik işlemleri, tahsilat işlemleri gibi hizmetler verilemeyecektir. Bu kısa süreli iyileştirme çalışmasından dolayı göstermiş olduğunuz anlayışa teşekkür eder, kamuoyuna saygıyla duyururuz.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.