Ankara, Ordu ve Sinop yollarının kesiştiği noktada bulunan “Kürtün Katlı Kavşağı ve Bağlantı Yolu” işi çalışması 28 Eylül 2015 tarihinde başladı. Projede Yeşilkent-3 Altgeçidi 74 m, Yeşilkent-2 Altgeçidi 19 m, Yeşilkent-1 Altgeçidi 55 m olmak üzere toplam boyu 148 metre uzunluğunda 3 adet tek köprü yer alıyor. 2016 yılı itibariyle altgeçit-2 köprüsü, 2017 yılı içerisinde de altgeçit 1 ve altgeçit 3 köprüleri tabliye seviyesinde tamamlandı. Perde duvar ve üst yapı çalışmaları da devam ediyor.
Proje bedeli 44 milyon 421 bin 670 olan kavşak çalışmaları hakkında Samsun Karayolları 7. Bölge Müdürlüğü yetkilileri açıklama yaptı. Yapılan açıklamada, “Şu anda bölgedeki yol çalışmaları parça parça devam ediyor. Ancak bölgedeki çalışmalarda sadece bir konuda sıkıntı yaşandı. Bu da, çevre yolundan Atakum ilçesi istikametine gelirken vatandaşlarla ilgili imar konusundaki bir sıkıntımız. Yolun geçeceği alan bazı vatandaşların tapulu arazisi olarak karşımıza çıkıyor. Ancak bu konu da önümüzdeki hafta mecliste görüşülerek karara bağlanacak. Biz sadece yolun bu kısmında çalışamıyoruz. Diğer kollarımızdaki çalışmalarımız devam ediyor. Eğer vatandaşların imarlı yerleri olan bölgelerdeki sorun çözüme ulaşırsa çalışmaların yılbaşına kadar hatta yılbaşına bile aksamadan biteceğini tahmin ediyoruz. Trafiğin rahat akması için buraya trafik ışıkları konulmayacak. Bu yol açıldığında trafik oldukça rahatlayacak” denildi.
Projenin fiziki bölümünün yüzde 59'unun tamamlandığı öğrenildi.
Otogar Kavşağı inşaatında “tapulu arazi” sıkıntısı
Yayınlanma:
Güncelleme:
Samsun’da, Doğu ve Orta Karadeniz’in İç Anadolu’ya bağlantı noktası olan “Otogar Kavşağı”nda 2 yıl önce başlatılan “Kürtün Katlı Kavşağı ve Bağlantı Yolu Projesi” çalışmalarında “tapulu arazi” sıkıntısı yaşanıyor. Karayolları 7. Bölge Müdürlüğü yetkililer
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Resmi İlanlar
Yerel Haber
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.